tirsdag 20. juli 2010

HEI OG HOPP

Nå er det lenge siden eg har fått skrevet noe her, har begynt i ny jobb (nattevakt i hjemmesykepleien). Så det har vært en del tilpassing. Men eg har produsert div. for det om, kan ikke være uten håndarbeid....ler. Og med nattevaktsjobb blir det en del strikking/hekling på natten også.


PULSVARMERE (Bildenr.1)
Garn: Falk fra Dalegarn, fargenr.: 0020 Ubleket hvit
Pinnenr: 4
Heklenål: 3 1/2
Mønster: Dalegarn nr 194/19401

PULSVARMERE (Bildenr.2)
Garn: Lerke fra Dalgarn
Pinnenr.: 4
Heklenr.: 3 1/2
Mønster: Samme som bildenr.1

SOKKER Bildenr. 3
Strikket i spraglete sparkjøpgarn, en stund siden eg strikket de, så eg husker ikkje alt.

VOTTER Bildenr. 4
Safir eller Vestlandsgarn fra Sparkjøp, mønster fant eg på nettet. Også en stund siden de ble strikket.
Hadde en opprydning i strikkekurven min og fant en del halvferdige prosjekter, som eg no har gjort ferdig.

SMINKEPUNG/TOALETTMAPPE Bildenr. 5
Denne så eg lignende på en annen blogg, syns den var litt gøy og måtte prøve om eg fikk det til. Fin til å ha i vesken med div. lebestifter, lippsyler osv., og når en er en sånn veskefrik som eg e så e det greit å bare kunne flytte den over når eg bytter veske.

Garn: Lerke fra Dalegarn
Heklenålnr.: 3,5
Mønster: Selvdiktet - fastmasker og så har eg bare sydd i en glidelås på toppen.


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar