mandag 22. mars 2010

Sjal fra Nøstebarn

Heisann!

No e det lenge siden sist, har hatt det så travelt i det siste at eg ikkje har rukket å skrive her inne.
Har laget to fine og utrolig varme trekant sjal fra nøstebarn, deilig å ha over skuldrene under en tynn jakke, eller bare i halsen som pynt. Da holder du varmen.

Ellers så har eg hatt besøk av min tante fra østlandet, vi har strikket og kost oss, vært på stoff og stil og handlet litt;-) Vi har stått på stand på Knarvik senter og solgt litt dukkeklær, fikk solgt 11 sett så det gikk no litt, men kunne selfølgelig ha vært bedre respons. Alle syns at det var utrolig fine dukkeklær, men enten så hadde de gutter eller for store jenter, men men.... bedre lykke neste gang.

Har fått ryddet litt i garnet mitt og fant mange uferdige strikkeprosjekt, så no e målet mitt å gjøre dem ferdig.....


På sjalene brukete eg:
Garn: 2 tråds ullgarn fra Nøstebarn
Pinnenr.: 7
Mønster: Økte en maske ved omgangsstart og felte løst av når det nærmet seg slutten av garnet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar